Pewne oferty pracy nie są dla wszystkich zainteresowanych, bo wymagają konkretnych umiejętności, wiedzy i – cóż- nienagannej opinii. Do takich stanowisk niewątpliwie należy kierowanie Strażą Miejską w Gostyniu. Sprawdź, czy i gdzie możesz złożyć papiery?
Kilka dni temu Burmistrz Gostynia ogłosił nabór na stanowisko Komendanta Straży Miejskiej w Gostyniu. Poza wyższym wykształceniem, znajomością wymogów kierowania tą jednostką oraz stażem pracy jest jeszcze spora lista wymagań.
Do najważniejszych obowiązków komendanta należą: zarządzanie całokształtem działalności Straży Miejskiej w Gostyniu i reprezentowanie jej na zewnątrz, nadzór nad realizacją ustawowych zadań Straży Miejskiej, a także kierowanie sprawami związanymi z działalnością finansową i administracyjną jednostki.
Spis treści
Jakie są wymagania na stanowisko szefa gostyńskiej straży miejskiej?
Kandydaci i kandydatki na stanowisko komendanta muszą posiadać:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 5-letni staż pracy,
- obywatelstwo polskie,
- regulowany stosunek do służby wojskowej (mężczyźni)
- pełną zdolność do czynności prawnych
- oraz korzystać z pełni praw publicznych.
Kryterium niezbędnym jest również nienaganna opinia, sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, pozwalająca na zatrudnienie, oraz brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Ustawa o strażach gminnych nakłada na kandydatów również wymóg ukończenia 21. roku życia. By móc zostać komendantem jednostki nie można podlegać zakazowi pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
Gdzie i do kiedy można składać dokumenty?
Dokumenty należy złożyć w terminie do piątku 27 września 2024 roku (włącznie) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gostyniu, Rynek 2, pokój nr 10 (I piętro), w godzinach od 7.30 do 15.30, lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu). Dopuszcza się również składanie aplikacji drogą elektroniczną, na adres um@gostyn.pl, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej przy użyciu podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP.
Wszystkie dokumenty muszą być podpisane, a kopie potwierdzone przez kandydata „za zgodność z oryginałem”.
Szczegółowe informacje wraz z wykazem wymaganych dokumentów, dostępne są w ogłoszeniu, które zostało opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej.
Termin składania zgłoszeń mija w piątek 27 września 2024 roku.
Dodaj komentarz